Taksi servisimiz uchun Call-center

Qo'ng'iroqlarni qabul qilish markazimiz
2016-yil Farg'ona shahrida tashkil etilgan
2021-yilga kelib O'zbekistondagi eng katta
aloqa markaziga aylangan.

50+
Operatorlar soni
365/24/7
Ish tartibi
Mijoz va haydovchilarning
Murohatlari bilan ishlash
Doimiy sifat
Har doim nazorat ostida

Xizmatlar Rossiyaning eng nufuzli dasturiy ta'minot
ishlab chiqaruvchilari tomonidan yaratilgan dasturiy
ta'minotdan foydalangan holda amalga oshiriladi.
Tasarrufimizda 3 ta yirik dasturiy ta'minot
ishlab chiqaruvchi kompaniyaning 4 ta bir
biridan mustaqil dasturlari mavjud.
Bu esa bozordagi mavjud sharoitga maksimal
moslashish imkoniyatini beradi.

Xar bir kiruvchiu qo'ng'iroqning ortacha
narxi 150 so'mni tashkil etadi. Bu narx bir buyutrmadan
olinadigan o'rtacha qiymatga asosan o'zgarishi mumkun.

Buyurtmalar bilan ishalash tartibi
1

Qo'ng'iroq sifatli IVR va muloyimlik
bilan yozib olingan Salomlashish
menusida qabul qilinib olinadi.

5

Tizim buyurtmalarni haydovchilar o'rtasida avtomatik ravishda taqsimlaydi. Bunda haydovchilarning o'zlari ham buyurtmalarni tanlab olish imkoniyatlari mavjud.

2

Qo'ng'iroqlar chegaralanmagan
miqdorda qabul qilinishi mumkin.

6

Tizim qo'ng'iroqlarni avtomatik ravishda bo'sh qolgan operatorlarga o'tkazadi

3

Buyurtma haydovchi tomonidan bajarilganidan so'ng mijozning telefon raqamiga joriy sayohat haqida sms xabar yetkaziladi.

7

Haydovchi hisobidan taksi xizmatining komissiyasi yechib olinadi.

4

Operatorlar qo'ng'iroqni qabul qilib uni tizimga kiritishadi

8

Buyurtmadan ajratilgan bonus mijozning hisobiga o'tkaziladi.

Operatorlar vazifasi
buyurtmalarni qabul qilishdan tashqari operatorlar quyidagi vazifalarni bajaradilar.
Mijozlar va haydovchilarni xabardor qilish
  • Safar narxi haqida
  • Ko'rsatilgan xizmatlar va ularning narxi to'g'risida
  • Mashinaning kutish vaqti haqida
Berilgan buyurtmalar bilan ishlash
  • Yo'nalishni sozlash
  • Mijozning qo'shimcha istaklarini belgilash
  • Mijoz yoki haydovchining iltimosiga binoan buyurtmani bekor qilish
Tizimga ma'lumot kiritish
  • Unutilgan narsalar haqida
  • Mijozlarning shikoyatlari to'g'risida
  • Haydovchi sifatida ishlash haqidagi arizalar to'g'risida

Biz telefon raqamlarni o'z tizimimizga SIP-proksy serveri yordamida
ulaymiz. Bu bizga internet orqali maxsus dasturimiz yordamida
telefon qo'ng'iroqlarini amalga oshirish yoki qabul qilish uchun kerak bo'ladi.

Internet bor joylarda biz har qanday aholi punktida mijozlarimizni
ulanishimiz va ularga xizmat ko'rsatishimiz mumkin.

Mijozlaringiz uchun taksi buyurtma raqamiga qo'ng'iroq narxi
bizning aloqa markazlarimiz qayerda bo'lishidan qat'iy nazar,
mahalliy telefon tariflari bilan belgilanadi.

Internetga bog'lanish besh magistral operatorlar orqali amalga oshiriladi.

Elektr quvvatini zahiralshda serverlarni bir necha soat elektr
toki bilan ta'minlab turuvchi gazli generator ishlatiladi

Hamkorlikning afzaliklari

Buyurtmalarni uzluksiz qabul qilish va taqsimlash.

Bizning kompaniyada 50 dan ortiq operatorlar bor. Call-markaz kunu tun dam olish kunlarisiz va tatillarsiz ishlaydi.
Mijoz istalgan paytda operator bilan bog'lana oladi va siz mijozni yo'qotmaysiz.

Operatorlarning profesionalligi.
  • O'qitish va doimiy malakani oshirib borish
  • Operatorlar ishini sifat nazorati bilan tekshirish
  • Eshitish mumkin bo'lgan qo'ng'iroqlarni doimiy yozib borish
Xarajatlarni kamaytirish va vaqtni tejash.
  • Operatorlar va administratolarga haq to'lash
  • Call-markaz uchun kompyuterlarni sotib olish va saqlash
  • Tehnik qo'llab quvvatlash va maxsus dasturlar sotib olish
  • Dispecherlik markazi uchun ijara va kommunal to'lovlar